Frank betekent “oprecht, eerlijk en openhartig”.
Frank is de voornaam die ik van mijn ouders heb gekregen en is een belangrijk deel van mijn identiteit geworden. Dit is hoe ik werk en zaken doe. Mijn klanten betalen niet om hen naar de mond te praten, maar voor openhartig en doortastend advies.
Doortastend
Uit eigen ervaring als ondernemer en manager, weet ik hoe weerbarstig de praktijk kan zijn. Een strategie moet daarom eenvoudig zijn en past in principe op een A4-tje. Maar het draait uiteindelijk om het resultaat. Tijdens de uitvoering zijn concrete doelen nodig en moeten duidelijke resultaten gehaald worden. Daarbij zijn voor iedereen successen nodig om nieuw gedrag tot een tweede natuur te maken.
Waarom Frank als Business Coach?
De ervaring van een manager
De daadkracht van een ondernemer
Vernieuwend
Vaak zijn bedrijven alleen bezig met optimalisaties om bij te blijven. Ze veranderen mee, maar niet meer dan dat. Als je voorop wilt lopen, moet je ‘out-of-the-box’ denken en zoeken naar echte vernieuwing.
Als business coach help ik jou om buiten jouw vaste kaders te denken, nieuwe ideeën te ontdekken en wegen in te slaan om deze concreet te maken. Dus vanaf creatie tot en met implementatie.
Scherpe analyse
Mensen om me heen typeren mij als iemand met kennis, die goed luistert en doorvraagt om de essentie te achterhalen. Om tot een scherpe analyse te komen, put ik als business coach vooral uit de kennis van de ondernemer, omdat hij/zij de markt en onderneming beter kent dan wie dan ook. Als je de vraag goed begrijpt, worden vraagstukken minder complex en wordt ook de oplossingsrichting helder.
Persoonlijk
Vanuit mijn rol als business coach luister ik goed naar de ondernemer, naar de achtergronden en naar de onderliggende behoeften. Zoekt de ondernemer bijvoorbeeld ten diepste meer status, meer winst, minder stress, of een goede afronding?
Neem vrijblijvend contact op
Ik help u graag verder